Sudan: Narrowly Escaping Death
In Chile water is disappearing, and not just because of drought. Data centres have been built on the outskirts of the capital Santiago for google and other tech giants, encouraged by the socialist government. But the amount of water they suck up to cool their servers is having a significant impact on water levels in the surrounding area.