Re: Spanish Smartphone Revolt
Spanish parents are turning against the tyranny of the smartphone! Starting in the Barcelona neighbourhood of Poblenou, a group of parents want their children to have an adolescence without devices, judged better for their mental health and online safety: And the movement is growing across Spain.