Israel's Ultra Nationalist Youth25 min
Yekutiel Epstein is a 17-year-old Israeli. He identifies with the views of Rabbi Meir Kahana, a radical Israeli-American whose Kach party was banned in Israel in the 1990s for racism. His ideas were marginal for a long time, but are now making a comeback, more than 30 years after his death. On the ground, on social networks and even in the Israeli parliament, Yekutiel Epstein and his far-right allies are pushing to extend Israeli sovereignty over all the occupied territories and to expel the Palestinians entirely.