Rebuilding Gaza: Body and Soul25 min
The 11 days of conflict between Israel and Hamas in May 2021 left more than 200 Palestinians and 13 Israelis dead. The physical and psychological damage in Gaza is significant. As Gazan’s rebuild their homes they also try and rebuild their mental health.