Gaza, po wojnie25 min
Reportaż. Ismael Ahel jest psychiatrą mieszkającym i pracującym w Strefie Gazy. Gdy w maju 2021 r. Na ich osiedle spadły izraelskie pociski, jego rodzina doznała szoku. Dziś Ismael próbuje przepracować z nimi tę traumę, która w szczególności dotknęła dzieci.