Gaza: głód jako broń27 min
22 sierpnia w Gazie oficjalnie ogłoszono klęskę głodu. ONZ, agencje humanitarne i organizacje broniące praw człowieka biją na alarm od miesięcy i oskarżają Izrael o wykorzystywanie głodu jako broni przeciwko Palestyńczykom.