Izrael: koszmar zakładników25 min
Półtora roku po atakach z 7 października, Izrael ciągle żyje koszmarem porwanych zakładników. Uwalniani przez Hamas zakładnicy są głęboko naznaczeni traumatycznym doświadczeniem.