Gaza: Przetrwać ciążę13 min
Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) 50 000 kobiet w Strefie Gazy jest obecnie w ciąży. Od 7 października 2023 r. urodziło się tu ponad 20 000 dzieci.