Zachodni Brzeg Jordanu: ukryte oblicze konfliktu13 min
Oczy świata zwrócone są na Gazę, ale na palestyńskim Zachodnim Brzegu również rozgrywa się dramat. Izraelscy osadnicy coraz śmielej wysiedlają lokalnych mieszkańców i mieszkanki doliny Jordanu i wzgórz na południe od Hebronu. Od 7 października kolejny tysiąc Palestyńczyków i Palestynek zostało wypędzonych ze swoich wiosek.