Izrael-Palestyna: granice37 min
Przez prawie 15 lat fotograf Edward Kaprov fotografował Izraelczyków i Palestyńczyków wzdłuż linii oddzielających dwa narody i dwie wizje tej samej ziemi: w kibucach wokół Strefy Gazy, w palestyńskich wioskach, w żydowskich osiedlach na Zachodnim Brzegu i w arabskich wioskach Beduinów na granicy z Libanem.