Azbest - niekończąca się historia
Wielu z nas uznaje, że problem azbestu należy do historii. To błąd. Te rakotwórcze włókna nadal zagrażają ludzkiemu zdrowiu. Azbest jest wciąż produkowany i sprzedawany w krajach takich, jak Rosja czy Chiny. Z krajów, z których się go usuwa, jest wywożony do biedniejszych regionów, gdzie zagraża lokalnej ludności. W reportażu przyglądamy się problemom z usuwaniem azbestu i ujawniamy skandale drapieżnych międzynarodowych korporacji i cynizm niektórych krajów, które zarabiają na azbeście. Film z lektorem.