Asbestos – The Never-Ending Story
Asbestos has been banned for decades in Europe but its effects are still with us. Cleaning up the carcinogenic fibre from our ageing buildings is a colossal task and it is still being produced and sold in many countries worldwide. Unscrupulous companies turn a profit whilst people die from exposure to the harmful substance. Will we ever be rid of asbestos?