Re: Spain - Fleeing Trump's AmericaPesticides: European Hypocrisy
Why does the European Union allow deadly pesticides banned at home to be exported to developing countries? Brazil, especially, uses large quantities of harmful pesticides imported from Europe with terrible effects on the population’s health.