Pesticide: ipocrizia europeană
Investigația urmărește pesticidele care sunt interzise în Europa și exportate în țări în care utilizarea lor este permisă în ciuda efectelor lor nocive ridicate - în principal în Brazilia. De aici, reziduurile de otrăvuri din portocale, cafea și soia sunt trimise înapoi în Europa. Consecințele acestor standarde duble ale UE ar putea fi exacerbate în viitor de acordul UE-Mercosur.