Liberia: Kush, drogul morților vii
În 2011, tsunami-ul a provocat explozia a trei dintre reactoarele centralei Fukushima, al doilea cel mai mare accident nuclear după Cernobîl. Sute de tone de resturi radioactive sunt încă stocate acolo, iar orice accident ar putea pune în pericol siguranța unei întregi țări. Aproape 15 ani mai târziu, cum arată această regiune? Este posibil să trăiești acolo astăzi și în ce condiții?