Japonia: radioaktywna woda z Fukushimy26 min
15 lat po katastrofie w Fukushimie Japonia ponownie inwestuje w energetykę jądrową. Tymczasem w regionie wciąż zalegają setki ton radioaktywnych odpadów, są skażona ziemia i opuszczone wsie. Podróż wzdłuż dawno zamkniętej drogi 114 prowadzi przez miejsca, gdzie pamięć o 2011 roku pozostaje żywa, a decyzje rządu budzą sprzeciw mieszkańców, rybaków i sąsiednich państw. Fukushima nadal nie jest zamkniętym rozdziałem.