Podzielona Ameryka świętuje 250-lecie
Filadelfia, miejsce narodzin Stanów Zjednoczonych, przygotowuje się do obchodów 250. rocznicy Deklaracji Niepodległości. Jednak jubileusz przebiega w atmosferze głębokich podziałów politycznych i społecznych. Jakie są nastroje mieszkańców, zwłaszcza czarnej społeczności, oraz jaka jest kondycja amerykańskiej demokracji w czasach Donalda Trumpa?