Hiszpania: ubóstwo dzieci31 min
Jedna trzecia młodych ludzi w Hiszpanii jest dotknięta biedą. W ciągu 20 lat ich liczba niemal się podwoiła. Tamtejsi politycy zdają się reagować na ten problem bardzo opieszale. Tym cenniejsza jest działalność stowarzyszeń i organizacji pozarządowych, które pokazują młodym nowe możliwości, aby mogli sami wydostać się z ubóstwa.