Kambodża: cegły splamione krwią25 min
W stolicy Phnom Penh wieżowce wyrastają jeden po drugim, napędzając popyt na materiały budowlane, przede wszystkim cegły. Na obrzeżach miasta cegielnie pracują dzień i noc, a robotnicy tkwią w systemie niewolnictwa za długi. Za rozwojem kraju kryje się wyzysk tych, którzy dostarczają jego budulca. Reportaż z lektorem.