Madagaskar: trybiki AI25 min
Za fasadą opowieści o przełomowej technologii sztucznej inteligencji, kryje się prozaiczna rzeczywistość, daleka od obietnic szefów największych firm technologicznych. Setki tysięcy nisko opłacanych pracowników trenuje algorytmy AI dla czołowych przedsiębiorstw. Na samym Madagaskarze jest ich ponad 100 tysięcy.