USA-Kanada: trudny rozwód12 min
Amerykańskie Detroit i kanadyjski Windsor dzieli tylko rzeka. Przez dekady miasta były splecione silnymi więziami ekonomicznymi i społecznymi. Wszystko zmieniło się z ponownym objęciem urzędu prezydenta USA przez Donalda Trumpa i jego wrogiej polityce wobec północnego sąsiada.