Donald Trump nie jest ani anomalią ani błędem amerykańskiego systemu politycznego, co udowodniło zwycięstwo 5 listopada. W ubiegłorocnych wyborach przyciągnął wyborców spoza swojej tradycyjnej bazy i zdobył ponad 3 miliony głosów więcej niż w 2020 roku. Mimo ataku na Kapitol czy nieustannych kłopotów z prawem. Jak mu się to udało? Kim są jego nowi wyznawcy?