Pakistan: strażnicy muzyki afgańskiej24 min
Muhammad Hassan Zmarai, afgański uchodźca mieszkający w Pakistanie od 1996 roku, chroni delikatne dziedzictwo swojego kraju – tysiące kaset magnetofonowych nagrywanych przez dekady. To dziś jedne z niewielu świadectw niezwykle bogatej kultury muzycznej Afganistanu, którą chcą zniszczyć rządzący krajem Talibowie.