Wysychający Irak36 min
Mokradła między Tygrysem a Eufratem, kolebka cywilizacji, są zagrożone zniknięciem. Zamieszkujący je od ponad 6000 lat Madanowie walczą o zachowanie tego niezwykłego ekosystemu. Jednak mają przeciw sobie nie tylko iracki rząd, ale także państwa ościenne i międzynarodowe koncerny.