Somalia: Powrót Państwa Islamskiego25 min
Po klęskach w Iraku i Syrii ISIS przeniósł swoją siłę do Somalii, gdzie w górach Puntland kontroluje wioski, terroryzuje mieszkańców i finansuje ataki na całym świecie. Armia somalijska rozpoczęła wielką ofensywę, odbija zajęte tereny i ściga terrorystów w ich górskich kryjówkach, walcząc o bezpieczeństwo kraju i regionu.