Łotwa: Prawa kobiet zagrożone31 min
Decyzja łotewskiego parlamentu o opuszczeniu konwencji stambulskiej wywołała jeden z największych społecznych sporów ostatnich lat. Dla jednych to obrona wartości i suwerenności państwa, dla innych – zagrożenie dla ochrony kobiet doświadczających przemocy. Reportaż z lektorem.