Tigraj: gwałt jako broń37 min
Między 2020 a 2022 rokiem ponad 120 tysięcy kobiet padło ofiarą masowych gwałtów podczas wojny domowej w Etiopii. Dla wielu z nich to śmierć społeczna. Dwie kobiety walczą o przywrócenie godności ofiarom i rzucenie światła dziennego na sprawców i podżegaczy do zbrodni.