Ukrainki na froncie równości31 min
Do 2022 roku Ukrainki nie mogły pracować w zawodach uznawanych za niebezpieczne. Jednak podczas wojny, gdy mężczyźni walczą na froncie, kobiety muszą wypełnić lukę. Stają się traktorzystkami, kierowczyniami ciężarówek, górniczkami i kowalkami.