Re: Ukrainian Women in 'Male' Jobs
Before the Russian invasion began in February 2022, Ukrainian women were not allowed to occupy certain roles, deemed too dangerous. The war has changed everything and women are now working as minors and other male-dominated sectors, in a society that is still patriarchal.