On Russia's Border: Fear of War13 min
Since the invasion of Ukraine the shadow of Putin’s expansionism has been hanging over nations with a border with Russia: Poland, Norway, Finland and the Baltic States are worried. Mapping the World takes a look at the countries bordering Russia to the West and how they are dealing with a common challenge.