La granița cu Rusia: frica de război
De la invazia din Ucraina, umbra unui nou imperialism rusesc planează asupra țărilor din Europa de Est. Polonia, Norvegia, Finlanda și statele baltice se tem de expansionismul lui Putin. Aceste țări, cu traiectorii istorice și realități strategice diferite, împărtășesc o provocare comună și se organizează pentru a rezista unei amenințări percepute ca existențiale.