Nicolas Cage - Geniul nebun de la HollywoodDe la erou național rus la trădător de țară
Propaganda rusă adoră eroi! Ei ridică moralul și oferă o versiune pozitivă a războiului cu Ucraina. Dar ce se întâmplă atunci când un soldat pune la îndoială "adevărul oficial"? În Kazahstan, Masha Borzunova întâlnește un dezertor rus care a trecut de la statutul de erou de război la cel de trădător al țării.