Lekcja kina od Andrzeja WajdyMasha on Russia
Rosyjska propaganda uwielbia historie o bohaterskich żołnierzach. Podnoszą morale społeczeństwa i zwiększają poparcie dla napaści na Ukrainę. Czasem bywa tak, że prawda jest niewystarczająco spektakularna i trzeba podkolorować rzeczywistość. Masza Borzunowa spotkała się z rosyjskim dezerterem, który wziął udział w propagandowej farsie i został bohaterem wojennym. Dziś, po ucieczce z armii, mieszka w Kazachstanie, skąd pomaga innym dezerterom.