Retro-mania: coś więcej niż nostalgia?31 min
Moda, muzyka, przedmioty codziennego użytku - czy kiedyś wszystko było lepsze? Schwedowie z Austrii żyją jak w złotych latach 20. Francuski muzyk Mattyeux kocha brzmienie i estetykę lat 80. Polska youtuberka Karolina Żebrowska bada świat mody ostatnich stu lat. A brytyjska historyczka Agnes Arnold-Forster pokazuje, kiedy nostalgia staje się niebezpieczna.