Polska nowym liderem Europy?12 min
Jak Polska stała się kluczowym graczem w Unii Europejskiej? Pokazujemy jak rozwój gospodarczy, rosnące wydatki na obronność i strategiczne położenie wpływają na pozycję Polski w Europie. Analizujemy relacje z UE, reakcję na wojnę w Ukrainie oraz wyzwania demograficzne. Dlaczego Polska przyciąga uwagę całego kontynentu?