Cu hărțile pe masă
Polonia devine un jucător-cheie în UE, datorită poziției sale strategice, creșterii economice și rolului în securitatea regională sub conducerea lui Donald Tusk. Totuși, provocările persistă: scăderea demografică și tensiunile politice interne pot afecta traiectoria sa europeană.