Cu hărțile pe masă
Soia este un produs cheie în economia mondială. Folosită în principal ca hrană pentru animale, boabele de soia sunt transformate și în biodiesel. Comerțul cu soia leagă Statele Unite de China și Europa și modelează comerțul mondial. Brazilia, Statele Unite și Argentina domină piața. Emisiunea analizează modul în care umila boabă de soia influențează comerțul mondial și geopolitica, în bine sau în rău.