Cu hărțile pe masă - Rusia-UE: s-a declarat războiul hibridWhite Power
În toată Europa, extrema dreaptă se înrădăcinează tot mai profund în peisajul politic și în viața de zi cu zi. Însă în spatele unei fațade din ce în ce mai „lustruite” și respectabile se ascunde o ideologie care rămâne, în esență, rasistă și violentă. O analiză amănunțită a unui ecosistem al ideologiilor extreme din Franța, Germania și Belgia.