Prin fixarea limitei de 1,5° pentru încălzirea globală, Acordul de la Paris a stabilit un cadru politic și juridic în 2015. Cu toate acestea, măsurile luate de guvernele din întreaga lume în ultimii zece ani nu sunt nici suficient de rapide, nici suficient de ample pentru a evita criza climatică. Mai are sens acest prag? Absolut, spun oamenii de știință, chiar și dacă este depășit.