Disunited Nations
În martie 2024, Francesca Albanese, Raportor Special al ONU pentru teritoriile palestiniene ocupate, a denunțat genocidul din Gaza. Mergând pe urmele sale, acest documentar explorează criza cu care se confruntă ONU, anume incapacitatea de a preveni masacrarea civililor.
Planul de împărțire a Palestinei în 1947 a fost una dintre primele decizii a ONU, la scurt timp de la înființarea sa. Se va prăbuși organizația din cauza chestiunii palestiniene?