TikTok: O rețea sub influență (1/2)
Cea mai descărcată aplicație din lume. Un algoritm care a schimbat internetul. Succesul răsunător al TikTok nu este doar despre companie în sine. Platforma are o mare importanță politică pentru țara sa de origine, deoarece China contestă supremația SUA în sectorul digital. Această nouă competiție între cele două superputeri are de-a face cu colectarea și utilizarea datelor personale.