E adevărat că...
Astăzi, 250.000 de kilometri de granițe se întind în toată lumea și le regăsim pretutindeni, chiar și pe cele mai vechi hărți. Dar au existat granițele dintotdeauna? De la hotarele Imperiului Roman la Zidul Berlinului și la zona Schengen, pornim într-o incursiune fascinantă în istoria granițelor.