Liberia: Kush, drogul morților vii
Konstantin Gudauskas este un erou obișnuit, care își riscă viața pentru a slava victimele din Bucea de armata rusă. Supranumit “îngerul din Bucea”, Konstantin e un fost activist kazah pentru drepturile umane care a fugit din țara sa în Ucraina, în 2019. S-a folosit de faptul că nu e cetățean ucrainean pentru a evacua 203 localnici și a documentat masacrul comis de Rusia.