Liberia: Kush, drogul morților vii
Pe 15 martie 2025, Donald Trump a ordonat deportarea a 238 de prizonieri venezueleni către o închisoare de înaltă securitate din El Salvador. Decizia a fost contestată de un judecător federal, dar avioanele decolaseră deja. "Prea târziu", a comentat ironic președintele salvadorian Nayib Bukele. Prizonierii au fost transferați la CECOT, considerată a fi una dintre cele mai mari închisori din lume. Deși străzile sunt ferite de violența bandelor, mulți critică autoritățile pe motive legate de drepturile omului, fiind raportate arestări arbitrare și tortură.