Direct de la Sursă
În Coreea de Nord, încercarea de a fugi din țară te poate costa viața, iar fuga prin China a devenit o capcană. Direct de la Sursă investighează urmărirea nemiloasă a nord-coreenilor de către Beijing, de la denunțare la supravegherea prin tehnologie.