Traficul internațional cu pui de gorilă
În fiecare an, mai mult de patru sute de pui de gorilă dispar din pădurile Africii Centrale. Cum este organizat acest braconaj și în beneficiul cui? Direct de la sursă dezvăluie mecanismele interne ale unui comerț pe cât de profitabil, pe atât de devastator pentru această specie în pericol.