Direct de la Sursă
Steroizii anabolizanți sunt disponibili gratuit online. Influencerii își încurajează adepții să folosească steroizi pe Instagram și TikTok și sunt ușor de comandat pe Telegram. Cum poate o substanță periculoasă să fie atât de ușor de obținut?