Direct de la Sursă - Deepfakes: agresiune sexuală cu AIDirect de la Sursă
Pentru unii adolescenți, companionii virtuali îi înlocuiesc pe prieteni sau chiar pe psihologi. Ei ajung să facă parte din viața a milioane de tineri. Până unde le pot influența existența? Emisiunea "Direct de la Sursă" a investigat mecanismele acestor platforme de inteligență artificială și realitatea dură a unei influențe toxice.