Cuba: criză în paradis
Pentru turiști, Cuba este un colț de paradis în inima Caraibelor. Cealaltă față a monedei este mult mai puțin plăcută. În 2025, insula este în plină criză. Țara este complet sufocată de o criză economică, marfa nu mai intră, iar tot mai mulți pleacă. În același timp, politica anti-imigrare a lui Trump are un efect dur pe insulă.