Perspectivele incerte pentru viitor, invazia rusă a Ucrainei sau pandemia de Covid fac ca siguranța aparentă și sentimentul de comunitate oferite de religii să devină din nou atractive, mai ales pentru tineri. Este oare tendința românească de întoarcere la credință valabilă pentru întreaga Europă?